Hejsan Hejsan

2009-03-18  15:02:28  Allmänt  Kommentarer (1)
Jag är hemma från skolan idag ingen, inte bra. Men idag är det mycket bättre, är bara lite hängig och förkyld. Så imorgon hoppas jag på att allt det är borta och då kan jag gå till skolan. OCH TRÄNA! Vill verkligen träna, det är nästan så att jag längtar, haha. Det är så kul och det känns så bra efteråt! :)

Fint väder ute va? I love it! Men här sitter jag, i sängen, i Jonas mörka rum och bara degar. Borde egentligen gå ut på en promenad, det kan väl inte skada? ;)


Solen lyser in i det mörka vardagsrummet

Sooool!

Trist baksida, haha

Sol Sol Sol!

Jag ska försöka få med mig Jonas ut på en promenad sen när han kommer hem från skolan. Vill ju inte gå själv.

Hörs senare ♥

Kommentarer
Skrivet av: Sabine - Ab imo pectore

soool :D

DATUM: 2009-03-18 KLOCKSLAG: 19:17:28
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0