Svaren på frågestunden!

2009-03-10  21:24:18  Allmänt  Kommentarer (13)

1. Vad vill du bli när du blir stor?
Det vet jag inte än. Går ju hotell och restaurang, så jag funderar mest på servitris, kallskänka, bartender eller något liknande.

2. Vilken är din allra största dröm?
Har ingen "största dröm" sådär men om jag nu måste säga nånting som jag önskar så skulle det vara att få leva ett långt och lyckligt liv med dom jag älskar.


3. Varför började du blogga?

Kände några stycken som bloggade och en dag blev jag övertalad av en vän att skapa en egen blogg och då gjorde jag det.


4. Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat sen i augusti förra året.


5. Är det roligt att blogga?

Ja, jag tycker att det är jättekul. Annars hade jag inte uppdaterat lika ofta som jag gör nu.


6. Hur många besökare har du/dag?

Det varierar från dag till dag. Men det är väl mellan 50 och 80 varje dag.


7. Brukar du ha tävlingar? Betalar du isåfall de själv eller har du sponsorer?
Nej tyvärr, jag brukar inte ha tävlingar. Har faktiskt aldrig haft någon tävling i min blogg, men det kan jag nog slänga in någon gång ;)


8. Vad tror du att du kommer göra om 10 år?

Om 10 år kommer jag ha ett jobb och en familj, hoppas jag ;)


9. Varför bloggar du?

Jag sitter ganska mycket vid datorn så jag tycker om att skriva ner mina tankar och om mina vardagar istället för att hålla på med en dagbok på papper. Skriver faktiskt i en vanlig dagbok med, men bara någon gång i månaden ;)


10. Om du fick resa vart du ville i hela världen, vart skulle du resa då?
Tillbaka till USA. Orlando och Miami!


11. Vem skulle du helst vilja träffa, död eller levande?

 Självklart de som har varit riktigt nära vänner till mig, som jag har förlorat genom åren.


12. Vad är det roligaste med att blogga?

Det roligaste med att blogga är att läsa kommentarer tycker jag,


13. Vilket är ditt drömyrke?
Jag har faktiskt inget drömyrke men har såklart yrken som jag prioriterar före andra.


14. Din drömresa?

Jag och Jonas åker iväg ensamma till USA, ligger på Miami beach och håller i en varsin drink. Haha, man får väl drömma lite ;)


15. Hur gammal är du?

Jag är 17 år, fyller 18 om exakt två veckor.


16. Hur blev du och din pojkvän tillsammans?

Allt började med att vi skrev till varandra på Lunarstorm, sen blev det msn och sen träffades vi en dag och sen dess har vi inte velat släppa taget om varandra. Vi sa att när vi kysstes för första gången så var vi tillsammans, hehe. Vi var redan
kära så..Vi har varit oskiljaktiga sen dess, hehe,  typ.


17. Om du inte skulle hetat Jenna, vad skulle du hetat då?

Jag heter ju Jennifer egentligen, men har kallats för Jenna sen jag var 3 år gammal. Jag har aldrig gillat mitt namn men jag har heller inte tänkt på att jag skulle vilja ha ett annat namn.


18. Vart bor du?

Man kan väl säga att jag har tre olika hem ;) Mamma, pappa och Jonas. Men bor väl hos Jonas, åker oftast hem på helger och hälsar på.


19. Har du någon favoritblogg?
En blogg som jag läser dagligen och som är min favoritblogg är Kenzas. Och sen läser jag en massa kompisars bloggar.


20. Vad inspirerar dig till att fortsätta blogga?

Mitt liv, andra som bloggar, livet helt enkelt, haha,


21. Har du fått taskiga kommentarer någon gång?

Nej faktiskt inte. Inte än, haha.


22. Vad ska en bra blogg innehålla enligt dig?

En bra blogg ska vara enkel, många bilder, mycket variationer på texter osv.


23. Hur många följer du genom bloglovin?

Inte många, de bloggar jag läser dagligen ligger i mina favoriter på datorn.


24. Vilken kändis skulle du vilja kyssa?
Haha jadu, vet inte om det finns någon speciell ;) Kommer inte på någon just nu i alla fall.


25. Har du någon kvinnlig förebild och i så fall vem?
Nej faktiskt inte.


26. Vad är din älsklingsmat?

Oj det är mycket. Men allra bästa är Thaimat!


27. Några speciella mål i livet?

Gå ut gymnasiet och ta studenten, skaffa jobb, leva lyckligt och inte ta någon skit.


28. Nämn tre saker du måste hinna göra innan du dör.
Åka till Miami en gång till, kryssning i Karibien igen och finns säkert mycket mer men kommer inte på något just nu, hehe.


29. Vill du ha barn när du blir äldre?
Ja, det vill jag verkligen. Älskar barn,


30. Beskriv dig själv med 3 ord.

Fnittrig, omtänksam och glad.


31. Vad det bästa med dig själv?

Jag bryr mig inte vad folk tycker om mig, jag är mig själv vare sig dom gillar det eller inte.


32. Ditt sämsta inköp?
Tror inte att jag har blivit riktigt besviken på något jag har köpt.


33. Vad var det första du skulle ändra på om du blev kung över världen?
 Haha, jag skulle inte vilja vara kung över hela världen tror jag. För mycket ansvar för mig, haha.


34. Hur träffades du och din kille?
Via internet. Finns en liknande fråga och förklaring lite längre upp ;)


35. Hur gammal var du när du fick din första pojkvän?

Min allra allra första, jag vet faktiskt inte. Men det jag minns är i alla fall att jag var tillsammans med en kille i ett år när jag gick i 5an, haha. Den första seriösa pojkvännen hade jag när jag var 15 år, i 6 månader.


36. Hur hittade du den stora kärleken?

Jag hittade den via internet, tro det eller ej. Läs mer några frågor upp!


Kommentarer
Skrivet av: Linnea svarar;

härligt! Jo helt okej om man bortser från hur tråkigt fysik, matte och allt som har med skolan att göra :)

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 21:36:17
URL: http://linneasgarderob.blogg.se/
Skrivet av: Leonora - The Crazy one

sv; okej :D

ne inte mkt, tar det lugnt :D

blir det nu ikväll då? :)

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 21:50:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Skrivet av: Linda

sv; Bra svar =).

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 21:51:07
URL: http://peassyster.blogg.se/
Skrivet av: Madeleine

A vad roligt att läsa, ja träffade faktiskt min egen via internet ;) Puss på dig!

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 21:53:13
URL: http://madeleiiiines.blogg.se/
Skrivet av: ida

sv: KUL frågor du fick gullet ! :)





och by the way, om tre veckor ligger JAG på miami beach ;) muahahaha!

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 21:58:18
URL: http://idapida.blogg.se/
Skrivet av: Claudia

Nu fick man ju reda på lite saker :P kul!

Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig :) kram!

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 21:59:03
URL: http://claudiias.blogg.se/
Skrivet av: jossann

haha okej ;)

kram

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 22:01:27
URL: http://ligon.blogg.se/
Skrivet av: ida

sv: hehe i do i do ;D kommer bli grymt ;D ska ju börja min usa resa där :D

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 22:04:44
URL: http://idapida.blogg.se/
Skrivet av: Linda

SV: Bra svarat! :D Roligt <tt läsa dem oxå :)

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 22:19:46
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Skrivet av: Rano

Ja det var intressant :D , gulligt hur du & din pojkvän blev tillsammans hihi.. :)

DATUM: 2009-03-10 KLOCKSLAG: 22:28:26
URL: http://mygirls.blogg.se/
Skrivet av: Nitania

Roligt med frågor och svar =)

DATUM: 2009-03-11 KLOCKSLAG: 09:27:01
URL: http://nitania.blogg.se/
Skrivet av: Julia

bra svar :) kram !

DATUM: 2009-03-11 KLOCKSLAG: 13:35:09
URL: http://endastjulias.blogg.se/
Skrivet av: Eleonor

SV: YEAH! DU SVARADE PÅ MIN x)

DATUM: 2009-03-11 KLOCKSLAG: 14:56:37
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0