20.10

2009-05-18  20:11:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Nä men dethär var ju inge kul Har absolut ingenting o göra :( Sitter hemma hos min pappa, nästan ute på landet, har ingen o prata med, ingen att umgås med. Usch så tråkigt.

Imorgon blir det skola, sen ska jag nog hem till Jonas och hämta lite kläder och sånt. Ska inte dit igen förän i helgen nångång. Eftersom att Jonas är i göteborg just nu och kommer hem imorgon och sen ska han iväg igen så kanske vi inte hinner ses förän på lördag. Förhoppningsvis hinner vi ses en stund på onsdag, då vi båda ska sitta barnvakt. Dock till olika barn men innan vi ska sitta barnvakt. Hoppas iallafall. Saknar honom redan :( Det förvånar mig inte, så underbart som vi hade det igår så.. Då vill man ju inte vara borta från varandra i nästan en vecka till. NEJ! Jag ska se till att vi ses på onsdag!

Ska se på tv nu.. Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0