Klipp

2009-05-17  02:12:40  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Är fortfarande hemma hos min mamma. Jonas är inte klar med bilarna ännu. Men det gör inte så mycket, jag och mamma sitter och kollar på en massa youtubeklipp, skitkul är det. Vi har kollat på bland annat jackass, spökvideos osv. Men nu kollar vi på Ballar av stål. Klockrena videos! Här får ni se ett:



Klockrent, eller hur? ;)

Btw, vad tyckte ni om att Norge vann ESC? Jag ville att Island skulle vinna, iallafall hellre än Norge. Jävla ögontjänare! (hihi, mammas uttryck)

Kommentarer
Skrivet av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; jag trodde island skulle vinna faktiskt :D

DATUM: 2009-05-17 KLOCKSLAG: 09:06:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Skrivet av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Haha kan ju bara säga att dendär videon är klippt flera gånger så den är FEJK :P

DATUM: 2009-05-17 KLOCKSLAG: 16:01:22
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0