Kväll

2009-05-26  21:39:49  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej sötnosar!

Ikväll har jag haft ett O.C maraton med mig själv, hehe. Så bra som det är så kan man ju inte sluta kolla på det, haha. Men just nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet och ska snart gå och tvätta ur det. Om en stund så ska jag och älsklingen sätta oss i sängen och se på film, med varsin varm kopp choklad med grädde i :) Mys!

Älsklingen klippte sig idag, det blev faktiskt helt okej. Det passar honom. Det är bara det att jag är så ovan att se honom med så kort hår, hehe. Vi var i en butik här i Bro tidigare idag, jag hittade ett par jeans till älsklingen så han köpte dom, hehe. Eftersom att han hatar att shoppa och jag HELT TVÄRTOM, så fick jag välja ut en massa kläder som han skulle testa, hihi.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Det har jag iallafall :) Nu ska jag tvätta ansiktet, sen göra iordning choklad och grädde. Anledningen till att vi går och lägger oss så tidigt idag är för att vi båda är jättetrötta och är lite keliga och bara vill mysa o umgås, haha.

Hörs imorgon ♥


Kommentarer
Skrivet av: ida

sv: ja jag älskar skogen. speciellt såhär års :)

DATUM: 2009-05-26 KLOCKSLAG: 21:46:52
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0