Kvällsinlägg

2009-05-13  23:28:46  Allmänt  Kommentarer (3)
Hej bloggen!

Vill bara slänga in ett litet inlägg och säga vad jag har gjort de senaste timmarna. Jag har ätit en väldigt sen middag, sjungit massor, pratat och camat på msn, sjungit ännu mer osv. Och vill bara säga att efter solningen idag så blev jag liiite röd i ansiktet, det ser man väldigt bra på bilderna här nedanför, hehe. Men men, sola är ju sååå skönt, haha. Det gäller bara att man smörjer in sig innan man gör det, men har glömt att göra det två gånger på raken nu, inte bra.

Mår inte så bra just nu. Har jätteont i halsen, det svider, ont i magen som fan och har feber. Hatar dethär :( Tråkigare blir det också när man är ensam hemma ♥

Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Hoppas halsen blir bra :) Söta bilder.



svar: vad skönt! ja dagen har varit bra. träffat min sambos familj och kollat på hans match. mys. hur var din dag`

DATUM: 2009-05-14 KLOCKSLAG: 01:01:49
URL: http://froggie.blogg.se/
Skrivet av: My

låter som en härlig dag! :)



på fredag blir det en lugn kväll för ska upp o jobba kl 7 på lördag, sen på kvällen blir det euro vision o ostbricka o vin med tjejkompisarna! :) sjlv då? =)

DATUM: 2009-05-14 KLOCKSLAG: 01:16:05
URL: http://absolutmysan.blogg.se/
Skrivet av: Fanny

hoppas du mår bättre nu?

DATUM: 2009-05-14 KLOCKSLAG: 18:22:28
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0