Lördag

2009-05-09  10:10:22  Allmänt  Kommentarer (4)
Godmorgon bloggen!

Här är  man uppe tidigt, hehe. Är uppe såhär tidigt för Mios skull. Eftersom att han var ute på sin sista promenad runt 1 inatt så väckte han inte mig förän vid 9 imorse. Annars brukar han väcka mig vid 7. Så lite sovmorgon blev det iallafall ;)

Jenny och Josefine ligger och sover fortfarande. Jag sitter på övervåningen i fotöljen med både katten och hunden i samma fotölj som mig, dricker äppeljuice och äter kakor, haha. Nyttig frukost ;)

Gårkvällen var jättekul faktiskt. Detdär med ansiktsmaskar och nagellack, det blev aldrig av, haha. Utan vi åt middag (orkade inte grilla så vi lagade bara pasta med kycklingkorv), sjöng singstar, hoppade studsmatta, spelade öl-spelet (fast med cider och vin) och sen blev det ännu mer singstar. Skitkul var det :) Josefine och Jenny fick något ryck vid 12 - halv 1 inatt, dom ville göra omelett, så det åt vi innan vi gick och la oss. Josefine hade kamera med sig så jag hoppas att hon kan skicka lite bilder till mig ikväll eller nåt. Och då lägger jag in några stycken här ;)

 
Nu tror jag faktiskt att jag ska se ett avsnitt av O.C innan tjejerna vaknar, dom ska ta bussen härifrån sen som går kl 13.11. Efter att dom har åkt så ska jag dammsuga och städa undan lite här. Senare ska jag hämta upp Jonas i farsta strand med moppen. Eftersom att vi har bråkat en hel del så ska vi ses idag, ha det lite mysigt för oss själva, god mat, levande ljus osv, sen får vi se vad vi hittar på. Längtar faktiskt :) ♥

Hörs lite senare

Kommentarer
Skrivet av: Mahlin ♥

åh vad härligt det lät med spa. haha jag borde unna mig saker lite oftare som att köpa typ ansiktsmask för det gör jag seriöst aldrig haha xb



jodå allt är bra med mig, är bara lite deppad över att det är så jävla värdelöst väder ute.hade tänkt fotografera lite grann i helgen men det blir nog att vara inne och läsa och bara slappa i helgen :) eller åtminstone idag efter som att det är huur dimmigt ute som helst. men imorogn skulle det bli lite bättre väder så då kommer jag nog vara ute och steka haha. :) vad ska du själv göra idag? =)

DATUM: 2009-05-09 KLOCKSLAG: 13:41:03
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Skrivet av: Mirry

Spana in Dagens Lilla Shopping, så sött att du inte får missa :)



www.arntyochmirry.se

DATUM: 2009-05-09 KLOCKSLAG: 16:05:02
URL: http://www.arntyochmirry.se
Skrivet av: Niclas

"god mat, levande ljus osv, sen får vi se vad vi hittar på."



Jadu... jag undrar med vad som brukar hända efter något sånt mysigt... ^^

DATUM: 2009-05-09 KLOCKSLAG: 17:04:36
Skrivet av: saravivas

söt blogg, fin färg!



jo det är bra, med dig? :)

DATUM: 2009-05-13 KLOCKSLAG: 11:58:17
URL: http://sarylicious.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0