Mår lite bättre nu

2009-05-08  01:32:59  Allmänt  Kommentarer (1)
Jag och Jonas har suttit och pratat massor nu. Vi hoppas verkligen på att vi löser dethär så fort som möjligt, det är otroligt jobbigt att gå runt och känna såhär. På lördag ska vi försöka ses, om han får låna sin mammas busskort. Sen ska vi vara ifrån varandra några dagar och se efter hur det känns och så. Hatar dethär men det är nog bäst att göra så. Jag vill verkligen inte men det är hans förslag och det får jag ta och acceptera.



Vi löser dethär, eller hur?

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Idag har jag inte gjort så mycket än så länge. Men snart ska jag duscha för att ta mig till skolan och sedan jobba på det, så jag kommer väl hem till 22 ikväll kanske. Vad ska du själv hitta på idag då? :)

DATUM: 2009-05-08 KLOCKSLAG: 07:32:16
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0