Min torsdag

2009-05-07  20:42:50  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen! Idag har det varit en lång dag. Tänkte skriva lite om vad jag har gjort ;)

Dagen började med att jag försov mig, men pappa körde mig till skolan sen så jag kom bara 10 minuter försent. Hade kök hela dagen, bakade en massa bröd, inte så jättekul. Vi slutade vid 15.00, då åkte jag och Natalie till hennes gym, där solade hon i 20 minuter. Sen åkte vi till Farsta centrum, där köpte jag en ansiktsmask inför morgondagen (om det blir något) ;)  Skriver mer om det längre ner. Sen åkte jag hem till min pappa och där grillade vi flinkastek, otroligt gott var det! Sen tvättade jag och pappa bilarna så nu är dom rena och fina. Och efter det så badade jag Mio :)

Inatt kl 2 åker pappa och hans sambo till Mallis. Det betyder att jag ska vara hundvakt i en vecka, roligt.. Imorgon börjar jag skolan kl 12, skönt. Ska bara ha Naturkunskap och sen ska jag hem. Jenny ska följa med mig hem också, vi hade tänkt ha en liten tjejkväll men det är typ inga fler som vill eller orkar komma. Men vi ska iallafall dricka lite vin och hålla på med nagellack och ansiktsmasker ;) Mys tycker jag! Hoppas att det är fler som vill komma tillslut.

Nu ska jag se på tv och läsa bloggar. Hörs imorgon om inte senare ♥

Bjuder på två bilder, jag och Natalie ;)



Btw, jag har Spotify nu! Är så jääkla glad! :) Vill du också ha det så skriv till mig så kanske du får ;)

Kommentarer
Skrivet av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Men vilka äckelbilder!!! xD <3

DATUM: 2009-05-08 KLOCKSLAG: 16:28:13
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0