PISSED OFF!

2009-05-14  03:34:04  Allmänt  Kommentarer (2)
Jag är så jävla trött på dig och ditt skitsnack. Jag är snäll och låter dig och dina vänner vara här tills dom har druckit upp sina öl och vad fan gör du? När jag ber dig att säga åt dom att åka så säger du åt mig att vara tyst och låta dig sköta ditt eget liv. Och hur fan ska du klara det hade du tänkt? Du kan inte klara dig helt själv, fatta det nångång! Nu har jag suttit och väntat på att dina jävla vänner ska åka i mer än 2 timmar. Har feber, ont i halsen och i magen fortfarande och är skittrött, men du ger dig inte. Tror du jag kan gå och lägga mig när jag vet att det är 4 st främlingar hemma hos mig? NEJ, det kan jag inte. Ge upp för fan! Skaffa hjälp!

Du vet vem du är, tänker fan inte ta bort dethär inlägget. Nångång måste du inse hur verkligheten egentligen ser ut! FAN DIG!


Kommentarer
Skrivet av: Caroline

Gud va jobbigt! Synd att jag inte var med dig så kunde vi kastat ut dom tillsammans!

Du kan prata med mig på msn senare om du vill prata om det! <3

DATUM: 2009-05-14 KLOCKSLAG: 11:29:58
URL: http://bbaracaroline.blogg.se/
Skrivet av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Är de Nicole?

DATUM: 2009-05-14 KLOCKSLAG: 15:18:55
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0