Sen middag

2009-05-11  20:47:14  Allmänt  Kommentarer (1)
Ikväll har jag och min syster bara kollat på film. Och fler blir det ;) Vi ska snart äta middag och då ska vi se på Den bästa sommaren, haha. Har inte sett den på flera år. Sen ska vi nog se på Marley and Me. Hoppas att den är bra.Till middag blir det makaroner och korv, haha. Bara en massa pasta när man är ensam hemma ;)

Är ledig imorgon men måste ändå åka iväg. Måste åka hem till Jonas, måste hämta min kockrock. Ska ha praktiskt prov på onsdag och då måste jag ha en ren rock på mig, hehe. Ska försöka åka rätt så tidigt, det tar ju en timme dit och en timme hem igen. Natalie ska sova hos mig imorgon så jag kan ju inte komma hem så sent, hehe.

Nu ska jag äta! Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Haha, hon som spelar i den bästa sommaren har gått i samma klass som min syster ;p

DATUM: 2009-05-11 KLOCKSLAG: 21:30:01
URL: http://scissorstyle.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0