Sent inlägg

2009-05-02  04:37:53  Allmänt  Kommentarer (2)
Kom hem till Bro för en stund sen, sov hela resan hem. Ska närsomhelt gå och lägga mig och sova! Ska bli otroligt skönt. Men först, här får ni se lite bilder som jag har tagit under de senaste dagarna med mobilen ;)


Mums! Ska jag åka bil i ca en timme så måste jag ha med mig något att tugga på ;)


Älsklingen kör.

Mio!

Ninas orkidéer, dom blommar aldrig! Haha.

Veronica (brorsans flickvän) och brorsan ligger under filten, haha. Cute!

Gjorde en inbakad fläta på mamue idag ;) Det gillade hon!

Vet att min mamue gillar denhär låten så mycket så här får hon lyssna på den xD



Godnatt! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Jag tog det också lugnt op valborg. Hade du trevligt då? :)

DATUM: 2009-05-02 KLOCKSLAG: 11:07:49
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Haha jag läste de :P

Visst va de pinsamt?!

DATUM: 2009-05-02 KLOCKSLAG: 11:27:35
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0