Skolan

2009-05-08  12:54:32  Allmänt  Kommentarer (0)
Vaknade imorse kl 07.15 av att Mio kraffsade på sängen. Han ville ut på sin första promenad. Jag gick ut med honom en stund och sen ville jag sova igen, men det ville inte han, han ville leka. Jag hade ju sovmorgon idag, tänkte gå upp kl 9 men så blev det ju inte. Mio väckte mig hela tiden, han hade tråkigt, haha.

Är i skolan nu, har Naturkunskap. Inte så kul. Inte för att vi gör det vi egentligen ska göra, men vi orkar inte. Vi har tid till det nästa lektion så, haha.

Efter skolan ska jag och Jenny åka och möta min bror, sen ska vi ta moppen ut till Vidja där min pappa bor. Senare kommer Jossan också, Fanny orkar inte komma. Så det blir typ bara vi tre, men vi kommer ha kul iallafall. Vi ska nog grilla hamburgare eller korv och sen ha ansiktsmasker, hoppa studsmatta, sjunga lite singstar o såna saker ;) Roligt!

Skriver sen :) ♥


Bjuder på en bild på älsklingen , Mio ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0