Söndag

2009-05-10  09:56:04  Allmänt  Kommentarer (4)
Hej bloggen!

Gårdagen var underbar. Jag hämtade älsklingen i farsta strand och när vi kom hem till mig så satt vi bara i fotöljen och myste. Det kändes otroligt bra. Sen lagade vi mat, blev bara hamburgare med pasta, haha. Efter maten så kollade vi på tv, Big Mommas house 2, skitrolig var den. Sen blev det bara en massa mys, chips, läsk och pirates som gick på tvn ;) Hoppade lite studsmatta också, hehe. Bilder får ni se senare idag.

Jag gick upp vid 9, gick ut med Mio. Sen satte jag mig vid datorn och sitter fortfarande här, hehe. Har läst en massa bloggar, varit inne på gamla sidor, läst mail osv. Älsklingen ligger där nere och sover fortfarande, funderar på om jag ska ta ut Mio en snabbis och sen krypa ner under täcket igen. Se på tv bara och vänta på att älsklingen ska vakna, sen äta frukost :)

Idag ska han åka hem, trist. Men han sa igår att jag får komma till honom när jag vill, han behöver inte en vecka ifrån mig. Men jag kan ju tyvärr inte åka hem till honom denhär veckan, Mio behöver mig här hemma. Det kan vara bra ändå, för oss båda. Hur bra det än känns mellan oss nu så tar det inte död på oss, hehe. Aja, nu ska jag ut på tomten med Mio. Hörs senare ♥

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

va skönt att allt löst sig!!! :)

DATUM: 2009-05-10 KLOCKSLAG: 11:34:44
URL: http://rosorna.blogg.se/
Skrivet av: Marcus Å

Hoppas du får en fin söndag! Hur blev det med tjejträffen då? :D

DATUM: 2009-05-10 KLOCKSLAG: 12:07:10
URL: http://slipsens.blogg.se/
Skrivet av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Skönt att det löste sig för er! På tisdag ska jag sooova hos dig!!! :D

DATUM: 2009-05-10 KLOCKSLAG: 14:15:48
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Skrivet av: Caroline, LINA FRANKღ

Kika gärna in på min blogg och min nya design :-) I bloggen läser du om mig, min chihuahua Tindra och givetvis en hel del shopping ;-) Självklart en massa bilder också!

DATUM: 2009-05-11 KLOCKSLAG: 15:42:56
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0