Sovdags

2009-05-22  00:00:45  Allmänt  Kommentarer (1)
Sitter ute i mitt hus nu. Sneglar på tvn samtidigt som jag bloggar. Har inget speciellt o skriva men ville bara slänga in ett sista inlägg för dagen. Ska lägga mig i sängen nu och se på The O.C tills jag somnar.

Btw, jag lärde Mio "ligg" idag på bara ett par minuter!! *Stolt* Haha, han är jätteduktig! Nu måste jag se till att fortsätta med det varje dag ;) Hittills har vi lärt honom sitt, stanna, ligg och vacker tass. Tycker det är rätt så mycket för en valp på 5 månader :) Eller vad vet jag, aja. Jag tycker han är jätteduktig iallafall!

Nu ska jag se på det efterlängtade O.C! Godnatt ♥

Kommentarer
Skrivet av: vanessa

hoppas du haft en bra dag, sovgott :)

DATUM: 2009-05-22 KLOCKSLAG: 00:32:43
URL: http://vanesss.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0