Första dagen!

2009-11-02  13:04:58  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu..

Idag var det min första dag på praktiken. När vi kom dit så skulle vi byta om, men eftersom att en utav kockarna där hade sagt åt oss att bara ta med oss skor så blev det ett litet missförstånd. Vi skulle tydligen haft med oss byxor också, men det hade vi ju inte. Och eftersom att jag hade på mig mjukisbyxor så fick jag bara vika servetter, putsa osv, sen fick jag gå hem ;) Så jag var där i ca en timme bara.

Vi kom överens om att jag ska jobba kvällar denhär veckan, så imorgon börjar jag 3, skönt med en lång sovmorgon ;) Jobbar dock till 9-10 på kvällen.

Är hos min mamma just nu, ska äta lite lunch och sen kanske jag åker hem till bro. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0