Hemma!

2009-11-03  23:41:05  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Kom precis hem från praktiken, sjukt sent blir det denhär veckan men så är det ibland ;) Har haft jättekul. Sköna människor får jag jobba med, dock bara killar men det är kul ;) Tänkte inte skriva så mycket mer, här får ni se några bilder från idag:


Serveringsblus ;)

Jag :)

Innan jag började servera så fick jag fixa detta, INTE SNÄLLT! haha ;) Vika en massa skjortor och förkläden.

Kallt när jag gick hem från tåget, urk!

Nu ska jag kolla mailen och läsa lite bloggar. Sen ska jag nog se ett par avsnitt av Vänner :) Hörs imorgon innan jag åker mot praktiken igen, samma tider gäller imorgon, 15.00 till 22.00! ♥ Godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: maria

kikar in och säger hej :)

DATUM: 2009-11-04 KLOCKSLAG: 01:36:43
URL: http://metrobloggen.se/askojan

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0