Hemma!

2009-11-01  23:24:08  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Umgicks med mamma lite längre än vad jag hade förväntat mig, haha. Kom hem till Jonas nyss typ. Har suttit på värdshuset tillsammans med mamma och hennes sambo, och en massa andra roliga människor ;) Vi har haft skitkul. Jag drack några cider och så :)

Min deadline är att stänga av datorn senast kl 12 ikväll. Ska upp kl 8 imorgon bitti, liten sovmorgon iallafall ;) Första dagen på praktiken imorgon, ska bli intressant..

Här kommer lite bilder:

Gårdagens middag. Lövbiff och potatisklyftor, mums!

Min styvpappa kände på sig att AIK skulle ta hem guldet så han hade på sig denhär tröjan under sin stora tröja ;)

Mums ;)

Här får ni se hur min nya jacka ser ut :) I like it! Ser dock jätteliten och barnslig ut på bilden ;) Men det är väl bara för att jag har flätor i håret.. eller nåt ;)

Nu ska jag läsa bloggar och kolla mailen. Hörs imorgon!

Kommentarer
Skrivet av: nathalieh

sv.okej, vad bra.

jo det funkar väl..

DATUM: 2009-11-02 KLOCKSLAG: 07:47:00
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0