Lördag

2009-11-28  21:19:09  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Dålig uppdatering, i knooow. Men har tyvärr inte haft tid med att blogga. Igår fixade jag hela dagen med att städa och sånt inför kvällen. Runt 6 kom alla tjejerna, vi åt middag, pratade, sjöng en massa och hade jättekul :) En väldigt lyckad kväll! (Bilder från tjejmiddagen kommer förhoppningsvis på måndag, kameran laddade ur så jag kunde inte föra över bilderna till datorn idag. Pappa har med sig laddaren till Tyskland.)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Min syster kom hit en stund idag, vi åt middag och såg på film. Hon åkte nyss hem till mamma så nu sitter jag här helt ensam :( Inte kul.

Ska nog ta och sätta på en film eller något. Hörs senare eller imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0