Shit!

2009-11-05  01:12:02  Allmänt  Kommentarer (1)
Vilken kväll!

Kom hem från praktiken för ca 15 minuter sen bara. Det har varit stressigt idag, vi var bara två stycken i servisen, det är inte jag van vid ;) Men men. Allt kom fram som det skulle om så. Serverade killen som spelar piano på Så ska det låta ;) Lite kul! En mindre rolig sak var att nästan alla gäster pratade engelska, och jag HATAR att prata engelska, men men.. det löste sig.

Hinner tyvärr inte skriva mer än såhär, ska jobba lunch imorgon vilket innebär att jag ska upp kl 8 imorgon bitti. Här får ni se lite bilder från idag:


En väldigt mörk bild på restaurangen

Putsa glas är sååå otroligt kul... not.

Baren.

Sliten och trött!

Den bjuder jag på!

Nu ska jag äta en snabb middag, se på ett avsnitt av Vänner och sen ska jag hoppa i säng! Godnatt ♥

Kommentarer
Skrivet av: Erika

sv:ja och en kompis skulle beställa biobiljetter till newmoon! :D haha

DATUM: 2009-11-05 KLOCKSLAG: 07:17:59
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0