Torsdag

2009-11-06  00:59:37  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Gick från praktiken runt halv 6 idag och kom hem till pappa runt 7. Har haft det jättekul med syster idag :) Vi åt god mat, kollade på en gammal film, åt chips och så.

Eftersom att jag jobbade över en hel del igår på praktiken så behöver jag inte gå dit imorgon. Är alltså ledig, skönt.

Nu ska jag läsa bloggar, kolla mail och allt det vanliga. Sen ska jag se på tv. Sover över hos pappa idag föresten, och jag saknar min älskling redan :(

Hörs imorgon ♥

Kommentarer
Skrivet av: carolin

SV: Jo, tack! Med mig är allt bra idag :) Mådde inte så bra igår. Ska du göra idag då? :)

DATUM: 2009-11-06 KLOCKSLAG: 08:20:25
URL: http://mangoliiike.blogg.se/
Skrivet av: MariaNelisé!

SV: Härligt! :) det måste ju vara ganska kul? eller vad tycker du?

DATUM: 2009-11-06 KLOCKSLAG: 10:56:26
URL: http://marianelise.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0