22.30

2009-10-18  22:28:51  Allmänt  Kommentarer (1)
Hellu!

Skola imorgon, från 08.30 till 15.00. Första lektionen är turism och resor, sen har jag projektarbete. Men där emellan har jag utvecklingssamtal också, scary.. Och lunch dessutom. Vet fortfarande inte hur jag ska kunna äta. Funderar nästan på att fråga i köket om jag får ta en tallrik med yoghurt (om dom har), hehe. Får se hur jag gör, jag löser det på nåt sätt iallafall.

Just nu kollar jag på smycken till tungan, ska nog ha en silvrig stav med en rosa diamant sen när jag får byta ;) Fint va? Men det får vi iochförsig se då när jag får byta, kanske har ändrat mig helt.

Nu ska jag dricka upp den sista colan jag har kvar i glaset, sen tvätta bort sminket, borsta tänderna, skölja munnen med Listerine (ett MÅSTE nu med piercing i tungan), gå på toaletten och sen tillbaka till den varma sängen. SEN ska jag försöka sova. Hörs imorgon ♥



Kommentarer
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ N A T A L i E

Minns inte va bloggen heter, men så fort jag råkar komma in på den är de nått som är likadant... :S

DATUM: 2009-10-18 KLOCKSLAG: 22:51:18
URL: http://[email protected]

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0