Lördag

2009-10-10  14:48:52  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag mår jag sådär, har en extrem hosta och förkylning. Hade ju hoppats på att det skulle vara över idag, men icke :( Men men, det får jag leva med..

Idag ska jag bara vara hemma och mysa med pojken min. Han skulle egentligen ut på krogen med en kompis ikväll men ville hellre vara hemma med mig denhär helgen, eftersom att vi inte kommer ses nästa helg. Han åker iväg på en liten resa upp till Anderstorp (har ingen aning om vart det ligger?!). Han vann en resa dit (han ska väl köra bil, ha någon tävling eller vad det nu var), för att han utsågs till Sveriges bästa bilskadereperatör :) Han kommer vara borta från torsdag till lördag och då kommer jag spendera helgen hos min pappa :) Sen åker jag hem till Jonas på måndag igen efter skolan (eftersom att jag inte kan åka nånstans på helgerna, har inget pluskort).

Oj, blev rätt så mycket text nu, men men. Nu ska jag göra lite lunch, sen krypa ner i sängen igen och se på Vänner ;) Hörs senare, puss på er ♥


Tog en bild på Jonas katt nyss, hihi. Hon ser lite rolig ut ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0