Onsdag

2009-10-21  20:58:33  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Har inte skrivit något idag pågrundav att jag inte har haft tillgång till någon dator. Har varit och hälsat på mamma och pappa idag, trevligt :)

Kom hem till Jonas för ca en halvtimme sen. Var i centrum emellan och handlade lite gott. Så nu ska jag svulla lite och se på Vänner.

Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förän ett och slutar som vanligt runt åtta. Så vi hörs imorgon innan jag drar till skolan :) ♥


Mums!

Här får ni se lite bilder som jag inte har orkat att ladda upp ;)

Såhär såg jag ut i måndags när vi gick på bio!

Såhär såg det ut i salongen när vi gick in ;) Måndags-bio är alltså inte så populärt, haha.

Jag och min älskling ♥

Kommentarer
Skrivet av: Madde

Psst - Willys har 40kr/kg på lösvikt ;)

DATUM: 2009-10-22 KLOCKSLAG: 01:04:30
URL: http://lundback.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0