Praktik m.m.

2009-10-05  18:13:29  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Sitter hemma hos älsklingen just nu. Har lyssnat på musik och suttit och sjungit lite ;) Alltid lika kul. Ska nog ta och slänga in min och Jonas pizzor i ugnen och läsa lite ur boken (som snart är slut!!). Sen till maten så tänkte jag se på Vänner :)

Idag i skolan fick vi reda på vart vi ska praktisera någonstans. Jag, Filip och Micke (killar från min parallellklass) har hamnat på samma ställe, Carl Michael heter restaurangen. Den ligger precis mitt emot Gröna lund. Vet faktiskt inte om jag ska ta det platsen, funderar på om jag ska kolla med Natalies praktikplats om jag får hoppa in där, annars får jag nog ta det stället jag egentligen ska ha. Vill ju helst jobba ihop med någon som jag känner!!

Nu ska jag slänga in pizzorna i ugnen, läsa lite och sen blir det Vänner!

Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0