Skolan!

2009-10-05  08:59:48  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Sitter i skolan just nu, har turism och resor. Efter denhär lektionen har vi lunch, sen ska vi ha mentorstid. Vi ska prata om våran studentskiva osv :) Sen ska vi ha projektarbete.

Idag har jag på mig en svart kofta från Gina tricot, jeans från BikBok, diadem från Åhlens, örhängen från Glitter och converse från DinSko ;) Har tyvärr ingen bild på det, har ju inte hittat min mobilsladd ännu :(

Nu måste jag jobba med arbetet: "Jorden runt". Vi ska planera en lång resa (jorden runt), vi får 50.000 som vi ska spendera. Vi måste planera resan i exakta detaljer osv..

Hörs sen! :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Ellie

Så lite så :)



Bara bra med mig. Segt med måndag bara :/

Hur är de själv? :)

DATUM: 2009-10-05 KLOCKSLAG: 12:56:23
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0