Städning?

2009-10-28  22:52:10  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Har precis haft ett litet snack med Jonas mamma precis, hon är ju sååå snäll. Hon säger hela tiden att jag alltid är välkommen hit, vart Jonas än är osv. Jonas är ju hos sin pappa tills på fredag och inatt är det första gången jag sover här utan honom, därför sa hon så ;) Och en massa annat!

Eftersom att jag inte har några planer för imorgon så funderar jag faktiskt på att gå upp i god tid och städa HELA lägenheten, då gör jag någon glad iallafall.. Dels blir Jonas överlycklig på fredag när han kommer hem och ser att hans rum är skinande rent (det var länge sen det var det!), och Jonas mamma uppskattar nog det också. Så jag tror faktiskt att jag ska städa imorgon, JAPP, det ska jag!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0