Tråkigt..

2009-10-07  18:38:44  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluu!

Det tråkigaste jag vet är att ligga hemma i sängen en hel dag och inte göra ett skit. Hur dåligt man än mår så vill man ju inte bara ligga i sängen och göra ingenting. Men det är tyvärr det enda jag har gjort idag. Har kollat på några (läs: väldigt många) avsnitt av Vänner, ätit lite mat, gått på tabletter osv. Usch säger jag bara!

Febern gick över en stund tidigare idag men nu är den tillbaka. Är kokhet samtidigt som jag fryser! Ont i halsen har jag, förkyld och hostar fortfarande. Skola imorgon? I don´t think so. Får se hur jag mår senare ikväll, har ju restaurang imorgon, då kan man ju inte gå dit och må såhär?!

NU blir det mer Vänner! ♥


Jag och älskade Mio ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0