Twilight <3

2009-10-03  00:15:22  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat på Idol, kollat på Vänner osv. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Twilight, den är så jäkla bra! Jonas åker till jobbet om ca en timme, då blir jag själv här i några timmar, så jag ska nog läsa tills han åker och sen sätta på en film. Kommer nog somna ganska fort, är helt slut idag faktiskt!

Imorgon ska jag träffa en god vän till mig, faktiskt min moster Mysan, ska bli otroligt kul. Hon är mer som en vän till mig, hon är bara ett år äldre än mig :) Vi har inte träffats sen hon tog studenten (juni), så det ska bli jättekul att träffa henne igen!

Hörs imorgon! Puss ♥


En väldigt gammal bild på oss ;)

Kommentarer
Skrivet av: Mysan

Hihi :) <3

DATUM: 2009-10-03 KLOCKSLAG: 12:33:16
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0