Upp och ner

2009-10-30  20:53:06  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu.

Sitter och pratar med en gammal vän på msn just nu, vi pratar om mig och Jonas. Han säger att det är så bra och romantiskt att jag har hittat någon som jag verkligen älskar osv, att jag har hittat det många fortfarande letar efter. Som många andra så tror han att allt är perfekt med mitt och Jonas förhållande, men det är det verkligen inte.

Jag och Jonas har kämpat oss igenom alla dessa månader vi har varit tillsammans, vi ger inte upp. Men för bara några veckor sen var vi SÅ nära att lämna varandra, men vi gav det ytterligare en chans. Ibland är vi verkligen det lyckligaste paret, men ibland är vi också det olyckligaste skulle jag tro. Så illa kan det bli.

Men vi kämpar och håller ihop oavsett vad





JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0