!"@z!S#)

2009-10-10  06:32:24  Allmänt  Kommentarer (0)
ÄNTLIGEN HEMMA säger jag bara. Från kl 2 har jag hjälpt Jonas med att springa upp och ner i trapphus och delat ut tidningar, aldrig mer säger jag bara! Kanske.. Inte så jobbigt med springandet egentligen, det är det att man inte hittar så bra och att man får gå runt i -5 grader och leta, och leta och leta! USCH! Samtidigt som man hostar skitmycket och är förkyld, det gjorde saken ännu värre!

Men men, äntligen sitter jag i våran varma säng i mjukiskläderna. Ska börja fixa mig inför natten (för er: morgon), vi ska se på Shrek 2. Slår vad om att jag hinner se 5 minuter, sen sover jag som en stock.

Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0