09/09-09

2009-09-09  14:00:37  Allmänt  Kommentarer (1)
Ballt datum idag va? ;) 090909. Perfekt datum för förlovning, giftermål, bli tillsammans eller något annat speciellt :)

Idag har jag inte varit i skolan. I know, bad bad bad bad!!! Försov mig, VÄLDIGT mycket. Fan! Blir så sur på mig själv när det händer. Måste  verkligen lösa dethär på något sätt. Får fundera ut något.

Imorgon börjar jag kl 1, kan inte vara så svårt att komma i tid till det, eller hur? Nej då, det klarar jag. Slutar senast kl 8, härligt!!

Idag ska jag bara ta det lugnt, se på two and a half men, se idol ikväll (börjar kl 21 idag, pga fotbollen) och inte så mycket mer. Hörs senare ♥


Första bilden vi tog tillsammans :) ♥ För ca två år sen!

Kommentarer
Skrivet av: ✿NATALiE

Jenna, du påminner om din mamma på den bilden. Jätte söt! :) <3

DATUM: 2009-09-10 KLOCKSLAG: 21:20:29
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0