Bilder

2009-09-19  18:00:11  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen. Idag har jag inte gjort nånting, har bara legat i sängen och tagit det lugnt, kollat på Two and a half men och sånt. Resten av dagen/kvällen ska jag se på film och ta det lugnt. Ska också packa lite, för imorgon ska jag hem till min pappa och rensa min garderob, sen ska jag sälja det senare imorgon.

Det har varit väldigt dåligt med bilder på sistonde, så här får ni se lite bilder som jag har tagit de senaste veckorna!


Såhär såg jag ut första veckan då vi serverade i skolan. Vi hade inte fått in våra nya serveringskläder då.

Och nu för tiden så ser jag ut såhär ;) Dock hade jag inte hunnit fixa flugan ännu, haha ;)

En del av restaurangen!

Fin blomma!

Natalie skriver på tavlan!

Min älskling, Mio! :)

Har fått väldigt långa naglar nu! Har ju slutat bita (för typ fjärde gången) och nu har jag nått mitt rekord ;) haha.

Jag igår.

Ja, det var väl de enda. Men men, några bilder iallafall. Ska försöka bättra mig med att lägga upp bilder, minst en gång om dagen, om inte en bild per inlägg!! Nu blir det att avsnitt av Two and a half men. Sen ska jag nog äta middag och se på How to deal. Läs om den filmen här!

Puss på er ♥

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

Går du hotell&restaurang? :)

DATUM: 2009-09-20 KLOCKSLAG: 16:54:01
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0