Gårdagen

2009-09-26  21:21:17  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Dålig uppdatering, i know. Men jag har inte haft tillgång till en dator sen igår så det har helt enkelt varit omöjligt att uppdatera. Men nu så, är hemma hos älsklingen nu. Har varit och handlat lite chips, godis och läsk till ikväll. Jonas och hans kompis med. Jonas ska ju iväg och jobba runt halv 1, hoppas att det går bra för honom! (Första natten på hans första jobb!).

Igår var jag och mamma på Värdshuset och åt middag. Visar bilder på det snart. Vi hade det jättetrevligt. Senare kom min brorsa dit med sin flickvän, sen kom min syster med hennes killkompis, sen kom min styvpappa. Så det vart fullt där! :) Min bästa vän Angela var där också. Vi drack en massa, pratade, lyssnade på live-musik osv, jättekul var det!

NU: bilder från gårdagen.. Enjoy!


Jag myser i soffan med en cider!

Såhär såg jag ut igår. Topp från H&M, strumpbyxor och ett par svarta ballerina.

Jag!


Min middag. Fläsknoisette med pommes och kantarellsås, jättegott!

Och mamma åt en jättegod pasta! (Nästan lite för mycket vitlök i bara!!)

Brorsans tjej Veronica och syrrans killkompis Danne!


Bror och syster


Jag och brorsan                                                Jag och Angela

Jag, hahaha!

Jag och mamma! ;)

Cider! Mums.

Min fina katt!

Nu blir det några Vänner avsnitt, chips, godis och cider. Sen ska jag börja läsa i den nya boken, andra Twilight-boken, "När jag hör din röst". Ha en bra lördagskväll! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Mysigt :) gjort idag?:)

DATUM: 2009-09-27 KLOCKSLAG: 16:34:19
URL: http://mejulia.blogg.se/
Skrivet av: Veronica

Amen thaaanks för alla snygga bilderna på mig, uppskattas otroligt mkt :P

DATUM: 2009-09-28 KLOCKSLAG: 03:22:46

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0