Hej bloggen!

2009-09-07  09:24:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Dålig uppdatering, jag vet. Ska försöka bättra mig när det gäller bloggen. Skolan också, hihi. Har försovit mig, men ska till skolan om en stund. Ska fixa mig lite och sen ska jag gå till tåget. Kommer iallafall hinna vara med på en utav lektionerna, inte ska jag svika Natalie inte. Vi gör ett projektarbete ihop, då måste man ju ställa upp för varandra! ;)

Efter skolan har jag inga planer än så länge. Ska nog bara hem och ta det lugnt. Ska lägga in bilder från helgen också. Blev inte av igår. Men men, nu måste jag fixa mig. Hörs sen ♥


Här får ni ett litet smakprov på en bild från helgen ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0