Liten update!

2009-09-14  10:59:55  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen! Det ser ut som att det blir många uppdateringar idag :) Men det är ju kul, eller hur?!

Är snart klar med mitt arbete om Orlando, är ganska nöjd faktiskt. Det har gått väldigt bra för mig idag, brukar tröttna rätt så fort på såna här saker men dethär var kul! :)

Ska ha lunch om en halvtimme, hoppas det är god mat! Sen ska jag ha projektarbete. Jag och Natalie ska jobba ihop, men vi har inte kommit någon vart. Våran idé är att lära ut till hotell- och restaurang ettorna i våran skola hur man arbeter inom Servering. Ska filma lite och så. Ruuuuuligt!!

Nu måste jag avsluta mitt arbete. Hörs sen :) ♥

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

sorry för sent svar, men min sommar har vart kanon, din då?=)

DATUM: 2009-09-14 KLOCKSLAG: 12:11:55
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

okej! vad tycker du om idol hitytills dåå?=)

DATUM: 2009-09-14 KLOCKSLAG: 12:17:47
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0