Torsdag

2009-09-03  11:17:58  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Idag börjar jag kl 13.00 och slutar senast 20.00. Ska jobba nere i restaurangen, men eftersom att vi inte ska ha några gäster så har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Jag har inga serveringskläder (jag hittar dom inte), så min lärare kommer skälla ut mig rejält. Men men, det får man ta.

Imorgon ska jag hem till min pappa efter skolan. Jag, min styvmamma och min syster ska ha en liten tjejkväll. Se på film, prata, äta god mat och sånt. Ska bli kul :) (Hoppas på att jag hittar mina serveringskläder där!)

Ska gå till tåget om 10 minuter så nu måste jag fixa det sista! Hörs ikväll ♥

Kommentarer
Skrivet av: Louise

sv: idag har ja inte så mkt planer, kanske göra en bulldeg om en timme om min syster vill baka bullar, sen ska nog hon o ja ut o sälja lite jultidningar :)

DATUM: 2009-09-03 KLOCKSLAG: 11:53:30
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0