♥ Twilight ♥

2009-09-09  23:49:12  Allmänt  Kommentarer (1)
Ååh va jag vill fortsätta att läsa! Har bara läst första kapitlet, men kan tänka mig att den bara blir bättre och bättre för varje sida man läser ;)

Eftersom att Jonas ska dra till Jakan nu tydligen med en kompis (som är i stort behov utav att köpa en cola) så ska väl jag stänga av datorn, lägga mig i sängen och läsa ett par kapitel i boken :) Sen måste jag försöka sova. Ställer klockan på 10, kan ju inte vara SÅ jävla svårt att vakna då!!!

Hörs imorgon :) ♥

Bjuder på en gammal bild på mig!
Den togs förra sommaren, var blond då ;)

Kommentarer
Skrivet av: Mathilda

Hej!



Jag tänkte bara tipsa om en tävling som pågår på Modezine just nu, där man kan vinna sin drömoutfit(värde 2 000 kr).



Gå in och tävla!



http://www.modezine.com/se/butiker/halens/

DATUM: 2009-09-10 KLOCKSLAG: 10:52:03

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0