Update

2009-09-27  20:35:42  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Efter att jag och Jonas hade storhandlat så åkte vi direkt hem och började med middagen. Kan ni gissa vad det blev? Baconpasta såklart ;) Ovanligt va? Men det är ju sååå gott. Tänkte lägga upp receptet här någon dag, visar bilder på hur man gör och på resultatet :)

Älsklingen ligger bredvid mig här i sängen, han ska sova lite för han ska jobba inatt igen. Och jag ska upp kl 6 imorgon bitti, undrar hur det kommer gå. Är ju inte alls trött just nu.. Får väl se lite Vänner avsnitt och ligga kvar här i sängen, och hoppas på att jag blir trött.

Hörs imorgon eller senare ikväll. Puss på er ♥


Bjuder på en bild på min urgulliga kusin! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0