Update

2009-09-28  20:22:44  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Självklart somnade jag. Men hade ställt klockan på 8, vill ju se Idol. Så nu sitter jag i sängen med datorn i knät, sneglar åt Idol ibland och så. Ska försöka äta lite middag och gå och lägga mig efter Idol sen. Hoppas att jag somnar om!

Tråkiga inlägg det blev idag, men men. Har ju ingenting att skriva om :( Imorgon ska vi till Spendrups bryggeri med klassen, tar med mig kameran så kanske jag får lite kort på nåt iallafall! :)

Hörs imorgon. Puss på er ♥


Bjuder på en rolig bild på Mio! ;) Haha.

Kommentarer
Skrivet av: Jonte

Tjena, såg att du kommenterat kissies inlägg, om att hon lagt upp en bild på mig och jag har fan ingen aning om hur jag hamnade på hennes blogg haha. Är du niclas syrra?

Skrivet av: elin

sv; jaha okej, vart ligger bro? :P KRAM

DATUM: 2009-09-29 KLOCKSLAG: 07:37:33
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0