Update!

2009-09-13  19:06:05  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Sitter och lyssnar igenom min gamla musiklista, fan va gamla låtar asså. Tycker det är kul att lyssna på alla gamla låtar, kommer ju upp en massa minnen och sånt :) En killartist som alltid kommer finnas i mitt hjärta är Anders Johansson. Jag, min mamma o min syster har älskat hans musik ända sen han vann Fame Factory år 2003 :) Han är otroligt charmig och har underbara låtar!

Har läst ut min bok nu (vill ha nästa nuuu!!!), ska såklart låna den andra boken så fort jag hinner gå till biblioteket. Hoppas på det imorgon, hoppas att den inte är utlånad!! Efter att jag läste boken nu så är jag jääättesugen på att se filmen, så nu tänkte jag hämta lite mat och sätta mig i sängen igen och se filmen! :)  pussar ♥


Underbara Anders!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0