Vidja

2009-09-23  18:59:52  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Sitter vid matbordet just nu, åt middag för en stund sen. Det blev våran egna thairätt ;) "Tio meter över havet" heter den, haha. Minnen!

Tänkte lägga in lite bilder nu på min och Natalies lilla visit hos Henrik tidigare idag :) (Wohoo!) Ska läsa lite bloggar nu, kolla runt lite på internet, se Idol kl 20.00, se på en film i mitt hus med syster och sen sova. Så ser min kväll ut :)

Hörs imorgon, sent på kvällen. Kommer vara i skolan från kl 13.00 till 20.00.Puss på er ♥


Henrik googlar på sig själv ;)

Henrik visar stolt upp sin hemtrevliga toalett i sin butik!

Henrik med en kund :D

En cool Henrik !

:)

Mina älsklingar ;) ♥

Kommentarer
Skrivet av: elin

sv; yäyj, vart bor din släkt då? :) KRAM

DATUM: 2009-09-23 KLOCKSLAG: 19:17:43
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Skrivet av: Erika

sv: I helgen ska jag vara med en kompis och så har jag fotbollsmatch, sjd? :)

DATUM: 2009-09-24 KLOCKSLAG: 17:21:32
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0