030410

2010-04-03  18:47:59  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuuu!

Än så länge är det ingen som har ringt mig, så jag har med andra ord INTE failat på mitt uppdrag ;) Kommer inte faila denhär gången heller!

Idag har det varit jättefint väder. Jag, syster och moster har suttit på uteplatsen och solat, fikat och haft jättekul :) Men nu satte vi oss här inne i vardagsrummet, började bli kallt ute.

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på. Får se. Men snart blir det nog middag iallafall ;)

Hörs kanske sen, annars imorgon! ♥


Föresten.. GLAD PÅSK!

Kommentarer
Skrivet av: LIENE

Glad påsk!:)

DATUM: 2010-04-03 KLOCKSLAG: 21:14:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0