Dagen med stort D ;)

2010-04-07  12:20:54  Allmänt  Kommentarer (2)
Helluuuuuuuuuuu!

Idag känner jag mig hur jävla glad som helst! Men det är ju inte konstigt alls, för jag åker ju på kryssning ikväll, yaaaaaay! :D

Idag ska jag för det mesta bara ta det lugnt. Ska inte åka hemifrån förän halv 6. Och innan dess ska jag packa klart, duscha, sminka mig lite och äta en rejäl portion middag!

Men innan jag hoppar in i duschen så ska jag nog se en film :) Mys! ♥


En gammal bild på mig. Men ser lika glad ut just nu som jag gjorde där ;) haha.

Kommentarer
Skrivet av: carro

'SHIT VA FUSKIGT! haha det är ju inte varje dag man åker på kryssning

DATUM: 2010-04-07 KLOCKSLAG: 13:26:15
URL: http://caarolineohlsson.blogg.se/
Skrivet av: Emma

SV; Underbart!! Bara massa tjejer! Jävlar vad kul! Se till och njuuuut

DATUM: 2010-04-07 KLOCKSLAG: 14:08:30
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0