Hemma hos Jonas

2010-04-28  21:14:51  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Ikväll har jag och Jonas haft det jättemysigt. Ätit middag, umgåtts och bara haft det mysigt! Eftersom att han jobbade inatt så ligger han redan och sover ;) Och jag sitter och kollar runt lite på internet. Ska läsa lite bloggar nu hade jag tänkt, det tar ju ett tag, har en hel del bloggar som jag följer ;)

Imorgon är det restaurang som gäller mellan 13.00 och ca 20.00. Så jag kommer hem sent. Men skriver ett inlägg innan jag åker till skolan. Får se om jag skriver något senare också. PUss! ♥


Jag och Jonas ;)

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Dåligt! haha

DATUM: 2010-04-29 KLOCKSLAG: 08:00:10
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0