Lördag

2010-04-10  18:09:58  Allmänt  Kommentarer (1)
Halloj!

Hade en väldigt mysig kväll igår. Jonas somnade dock till filmen så jag satte på en annan film på min dator. Idag har jag bara tagit det lugnt och så kommer kvällen fortsätta. Blir nog en filmkväll ikväll igen, hehe ;) Så skönt tycker jag.

Idag har jag kollat på tre dansfilmer. Honey, Step up och Step up 2. Jättebra allihopa. Tycker det är så kul att kolla på dansfilmer, dom är ju asgrymma på att dansa ;) Rekommenderar alla tre iallafall!

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag och Jonas gå ut en stund. Hörs sen ♥


Gammal bild på mig och Jonas.

Kommentarer
Skrivet av: LIENE

Skönt med filmkväll:) hade också liten sån igår kväll.

DATUM: 2010-04-11 KLOCKSLAG: 16:27:59
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0