Söndag

2010-04-25  21:29:56  Allmänt  Kommentarer (0)
Oj vilken hemsk uppdatering! Ska bli ändring på det hoppas jag. Har haft fullt upp i helgen, har därför inte velat/orkat sitta vid datorn. I fredags sov Jenny hos mig, vi kollade på film och hade det mysigt. På lördagen åkte hon hem, då åkte jag hem till min mamma och umgicks med familjen. På kvällen festade jag med min syster och en massa andra, hade jättekul verkligen! :) Och idag har jag hjälp pappa ute på tomten, eldat bland annat.

Imorgon är jag ledig. Ska sova ut så länge jag kan, men ska också vara inne i Farsta centrum runt halv 4. Ska möta upp Natalie och så ska vi gå runt i lite affärer och så.

Hörs kanske senare. Annars imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0