Studentmottagning

2010-04-27  20:21:00  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjena!
Hela kvällen har jag hållit på med mina inbjudningskort till min studentmottagning. Har finslipat dom och nu skrivit ut alla. Har också försökt få tag på alla adresser men har inte lyckats än ;) Har bara fått några stycken. Har redan gett min faster en inbjudan, det kändes bra ;) Och imorgon när jag träffar Jonas så ska han och hans mamma få sin inbjudan. Fasiken, nu är det riktigt nära asså. Om exakt en månad sätts betygen. Måste fan skärpa mig med allt. Har bett pappa om hjälp också. Att han ska påminna mig om plugg och sånt. Men jag kommer klara det!!
INbjudaaaaaaan! ;)
Nu ska jag se på Vampire Diaries, sen Gossip girl. SEN ska jag plugga en stund innan jag gör mig iordning för natten. Hörs imorgon eller senare ♥

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Är man bjuden? ;)

DATUM: 2010-04-28 KLOCKSLAG: 08:13:28
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0