Update

2010-04-14  21:09:59  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuuu!

Jag vaknade för en stund sen, har sovit en timme. Det var hur skönt som helst. Har inte planerat att sitta uppe så länge, tänkte bara käka och fixa lite inför morgondagen, sen sova igen.

Mamma ringde för en liten stund sen och gjorde mig glad. Allting är löst med skivan nu. Hon kommer dit, min syster kommer dit, min bror kommer dit, min moster kommer dit... Ja nästan alla som jag vill ha dit kommer i princip dit. Ska hem till mamma imorgon runt 3 tiden och börja fixa mig :) Mamma och jag! ♥ hehe.

Hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Allt bra idag då? :)

DATUM: 2010-04-15 KLOCKSLAG: 07:21:18
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0