Update!

2010-04-02  17:43:48  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuu!

Jag veeet, dålig uppdatering. Men ärligt talat så har jag faktiskt haft fullt upp ;) Igår efter skolan åkte jag till farsta med Natalie, kollade runt lite. Efter det åkte jag hem till Veronica. Vi umgicks lite, tog en fika i stan, åkte hem till henne och fixade oss, sen drog vi ut ;) Vi hade jättekul. Vi gick först till The bridge, men det var studentskiva där så vi kom inte in, haha. Då drog vi till Harry B James istället... Säger bara en sak, inget ställe för mig, men vi hade kul iallafall ;) Sen sov jag över hos henne.

Idag runt 2 åkte jag hem till Jonas, packade en väska och drog hem till mamma. Ska ju vara här hela helgen nu med syster :) Ikväll ska vi se på Talang, se film, äta god mat (grillat!!) och bara ha det mys. Sen får vi se vad som händer ;)

Alltså ingen bra bloggdag idag heller. Men men. Det kommer ;) Och flera uppdrag kommer snart! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Stefanie

Så himla gott med grillat! Jag älskar grillad mat, blir det kött, fisk, fågel?

DATUM: 2010-04-02 KLOCKSLAG: 18:31:58
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0